Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 20.00 TL | 20.00 TL |
200 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 20.00 TL | 20.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 20.00 TL | 20.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 20.00 TL | 20.00 TL |
250 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır.
|
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 20.00 TL |
Havale / Eft | 20.00 TL |
Posta Çeki | 20.00 TL |
Kapıda Ödeme | 30.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +10,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
“Hukuk nedir, şu kitapçılardaki kanun metinleri mi yoksa adliyeler mi? Ve biz tutup bu kanunları yesek veya onları adliyenin içinde toplayıp hepsini yakıp yıksak artık hukuk yoktur mu diyeceğiz? Bu gülünç olmaz mı? Bir kalem ile Kalem farklı şeydir. Bir kalemi duyabilir, görebilirsin ama ona kalem demeni sağlayan Kalem’i ne görebilirsin ne duyabilirsin, onu düşünebilirsin, düşünce ile görebilirsin. Hukuk ve adalet de böyledir, bu yüzden bütün anayasalar yense de anayasa yok olmaz.”
Platon, diyaloglarında yasadan, yönetim biçimlerinden ve adaletten sıklıkla bahsetse de hukuku ve doğrudan ontolojik bir vaka olarak ele alıp özel olarak incelememiştir. Elinizdeki kitap hukuka Platon’un varlık kuramının ışığında bakmakta ve Platon’un mevcut ile bu mevcudun idea’sı arasında kurduğu ilişkiyi hukuka uyarlamaktadır. Mevcut hukukun ve hukukların varlığının, teorik ve pratik çalışmalarda ancak hukukun kendisi ile birlikte düşünüldüğünde anlamlı sonuçlar üretebileceğini, hukuk ile politika arasındaki ilişkinin de ancak bu minvalde değerlendirilebileceğini açıklamaktadır. Yirmi beş yüzyıl önce hocası Sokrates’i genel kanının pençesine düşmüş bir hukuka kurban veren bir filozofun sunduğu araçları hukukun çekirdeğindeki hukuk fikrini vurgulamak üzere kullanmak, güncelliği su götürmez bir çabadır.